Επι..στροφή!!!

Χαιρετώ πάλι τον όμορφο και μαγικό κόσμο της blogόσφαιρας!!!! Όχι δεν σας ξέχασα!!! Απλά τώρα μια άλλη μαγεία με έχει καταβάλει και δεν μπορώ, και φυσικά δεν θέλω να την αγνοήσω!

Ξέρετε, αυτή τη μαγεία που τη μια στιγμή με πλημμυρίζουν δάκρυα και προσπαθώ να ηρεμήσω και την ακριβώς επόμενη αυτό το χαζό χαμόγελο εμφανίζεται πάλι στα χείλη μου!

Αυτή η μαγεία που κάνει τον χρόνο να περνά βασανιστικά μακριά του και κοντά του δεν προλαβαίνω με τίποτα να τον πιάσω!

Αυτή η μαγεία που με έχει αποσυντονίσει και δεν μπορώ να μιλήσω, να σκεφτώ!

Αυτή η μαγεία που όσο κι αν κρατήσει, με κάνει αυθόρμητη και αδύναμη στα χέρια του!

Αυτή η μαγεία που με κάνει να τον κοιτάζω για ώρες απλά για να κλέψω ένα βλέμμα του!

Αυτή η μαγεία που ομορφαίνει τους εφιάλτες και τους φόβους μου!

Ναι, οκ, δεν είναι όλα ρόδινα! Και φυσικά φοβάμαι και τρέμω στην ιδέα να χαθεί όλο αυτό. Λογικό όμως είναι! Απλά άσε με να τα περάσω μόνη μου αυτά! Από σένα δεν ζητάω τίποτα άλλο παρά να είσαι εδώ και να με κρατάς σφιχτά στην αγκαλιά σου! Αδύναμη νομίζοντας πως όλα θα λυθούν! Και ό,τι κι αν μου πεις θα πιστέψω! Δεν ψάχνω το γιατί ή μήπως εννοείς κάτι άλλο! Είναι πολύ κουραστικό, άσε που χάνω την ηρεμία μου χωρίς λόγο! Θα είμαι όμως συγκρατημένη!

Όσο για εσάς καλοί μου φίλοι, ξέρω πως ήταν γουρουνιά που χάθηκα τόοοοσο καιρό! Αλλά πιστέψτε με, σας επισκεπτόμουν κάθε φορά! Ανώνυμα και ήσυχα γιατί πόσο αντικειμενική μπορώ να είμαι όταν το μυαλό είναι πάνω απ΄το κεφάλι μου!!!

Υ. Γ. Πως έτυχε όταν έπαιζε το τραγούδι αυτό να νιώσω την ζεστασιά που κρύβουν τα μάτια σου?

8 φωτησαν το μονοπάτι:

Clem Lumen είπε...

Αχ βρε ερωταα... Αχ βρε ερωτα...

Μας πηρες το μονοπατι μακρια! :P

Να περνας τελεια κοριτσακιι και να τα χαρεις ολα:):)

Φιλια

Unknown είπε...

Έρωτας είναι θαρρώ...
Να είσαι ευτυχισμένη κούκλα μου! Το αξίζεις! Κι ας μας λείπεις εμάς! Εσύ να περνάς καλά!

Φιλάκια Νατάσσας σου στέλνω!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Μ'αρεσει πολυ!!!!!!!!!
ερωτευμενακι λοιπον και τι ωραιοτερο υπαρχει!!!!

η ζωη ειναι εκει εξω μικρη μου...εδω απλα ενα μικρο κομματι της!
ζησε εκει και απολαυσε ολα τα μικρα θαυματα του θεου ερωτα!!!

πολλα σου νεραιδενια φιλακια!!!

Ανώνυμος είπε...

Έρωτα, έρωτα, έρωτα έεεεεεεερωτα!! (τραγουδάω ταυτόχρονα)

Να περνάς τέλεια και να το απολαύσεις όσο μπορείς.. Συμφωνώ με τους άνωθεν..

Φιλιά!

ΗΩΣ είπε...

Απόλαυσέ το όσο μπορείς, είναι σπάνια ζάλη ο έρωτας. Μακάρι να σου κρατήσει για πάντα...

Ανώνυμος είπε...

Ama piaso auti tin magia sta xeria mou...axxxx,oraio post :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΖΕΣΤΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Έσπερος είπε...

Γεια σου Μυστικό Μονοπατάκι!

Τι κάνεις; Άσε! Εσύ είσαι μια χαρά απ' ό,τι βλέπω! Χαχαχαχαχα!!! Καλή επιστροφή!

Να περνάς όσο καλύτερα μπορείς αυτή την εποχή!!!...Τυχερή!!!! Χαχαχαχα...Φιλιά!