Ανάσες!

Σε ένα άγγιγμα του ονείρου μου έρχεσαι.
Με τα θέλω σου δραπετεύω από τα δεσμά μου.

Στα μάτια σου λάμπουν όλες οι αμαρτίες της ψυχής μου.
Το χαμόγελό σου υπόσχεται την τρέλα που θα μας οδηγήσει στο γκρεμό σου.

Στα χέρια σου αφήνω κάθε μου αναστεγμό για να ζεστάνεις την τρικυμία σου.
Πάνω στο λαιμό σου ένα δάκρυ μου που καίει για να λυτρώσει την πληγή μου.

Κάθε χτύπος της καρδίας μου και ένα ναι σε όλα σου τα όχι.
Στο άγγιγμα σου όλες μου οι αισθήσεις σου παραδίνονται

Σε νιώθω παντού σαν τη φωτιά που προσπαθεί να κατακτήσει κάθε πιθανή γη.
Τα μονοπάτια μου ανοιχτά σε κάθε σου αναζήτηση.

Αναζητώ τα ίχνη μου στο κορμί σου.
Ψάχνω... ψάχνεις.. νιώθω τον ρυθμό σου να ξυπνάει κάθε μου κύτταρο.

Δεν αφήνω λεπτό το μυαλό μου να σου ξεφύγει.
Σε πολιορκώ με κάθε τρόπο και με σημαδεύεις για να γνωρίζεις εσύ, μόνο εσύ το είναι μου...

Νιώθω τον άνεμο σου δυνατό να ανακαλύπτει κάθε μυστικό μου.
Και παρασύρομαι... όπου θες εσύ... στη καταιγίδα που με αναζωογονεί



Μόνο για απόψε όμως... αύριο δεν θέλω να έρθεις πια... δεν θα είμαι εδώ.

10 φωτησαν το μονοπάτι:

Ανδρεας είπε...

Πολυ ομορφα λογια μακαρι καποτε οι ανθρωποι να καταλαβουν αυτα τα λογια ειναι τοσο ομορφα που λυγιζουν ακομα και την πιο σκληρη καρδια...


Να προσεχεις!!!!

Υ.Γ. ωραιες και οι αλλαγες που εκανες μπραβο σου....

Ξωτικουλι είπε...

...αρκεί να είναι μόνο για απόψε...

isminos είπε...

και ξερω πως αυριο παλι τα ιδια θα νιωσω!!!!!!

προφήτηs είπε...

αρκεί μόνο μια νύχτα;;

#lockheart# είπε...

αυτη η φωτια..τοσο γνωριμη...
ακομα παιζω με τη φλογα της μα εχω γλιτωσει απο το ολοκαυτωμα της..
ως ποτε ομως;

γραφεις υπεροχα καλη μου...
σε φιλω!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Ανδρέα, τα λόγια αξίζουν μόνο όταν γίνονται πράξεις...

"Μυστικά" φιλιά!!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Ξωτικούλη μου, μόνο για απόψε. Αυριο θα είσαι μια αλλη μου αμαρτία...

"Μυστικά" φιλιά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

isminos, είσαι σίγουρος ματια μου???

"Μυστικά" φιλιά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

προφήτη μου, για τώρα αρκεί. Μετά δεν ξέρω... πάλι δεν θα μας φτάνει.

"Μυστικά" φιλιά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

#lockheart# γλυκια μου, δείξε μου έναν που να μην παίζει με την φωτιά... Κι ας καείς!!!

Σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!!