Κυνήγι Θησαυρού

Μεθυσμένος,


από το ποτό που σου έχει παραδώσει η αφέντρα της θάλασσας. Έχει κλείσει μέσα δυνατό και εθιστικό συστατικό... ήξερε πως το το ταξίδι σου αυτό θα είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα...




Ο χάρτης,



τα μονοπάτια είναι χαραγμένα πάνω στο κορμί μου για να τα δουν μόνο όσοι τολμούν και δεν φοβούνται πως στο τέλος θα χαθούν μαζί μου. Σαν πειρατής διψάς να κατακτήσεις τον θησαυρό μου...




Βιάζεσαι,



τα βήματα σου πρέπει να είναι σταθερά. Κάθε αναστεναγμός και το επόμενό σου βήμα. Ο χάρτης σου ανήκει και με εκμεταλλεύεσαι με όποιον τρόπο ξέρεις... Είναι ξεκάθαρος μα εσύ ζαλισμένος από την ψυχή μου ψάχνεις ακόμα...

Ψάχνεις,



παντού. Δεν θες να αφήσεις κανένα σημείο μου ανεξερεύνητο. Θες να αφήσεις ένα ίχνος... παντού, έχοντας την ψευδαίσθηση πως θα γυρίσεις πίσω. Θέλοντας να σημαδεύψεις την κατακτημένη σου γη. Κι εγώ, παραδομένη στο φιλί σου, εισιτήριο της αναζήτησής σου.


Πλησιάζεις,



εκεί που η σπίθα γεννιέται και μετατρέπεται σε πυρκαγιά Δεν σε νοιάζει αν θα μας κάψεις. Την λατρεύω την φωτιά αυτή. Ξέρω πως εκεί κρύβονται όλα τα μυστικά σου.



Εγώ,



υποταγμένη, σε κάθε σου διαταγή. Παραδομένη στην αναζήτησή σου. Λες και με κρατάς με τα δεσμά σου για να μην ξεφύγω. Γελιέσαι, τα δεσμά αυτά τα έφτιαξα εγώ... για τώρα. Η σκιά της ψυχής μου ξεσπά σε βροντές. Ξεπερνώ τα όρια μου κι εσύ απολαμβάνεις την παραλογία μας.



Λαχανιάζεις,


μα οι πειρατές δεν εγκαταλείπουν. Θες να συνεχίσεις, με μεγαλύτερη ένταση, με μεγαλύτερο πάθος. Δεν έχεις φτάσει ακόμη στο στόχο σου και πεισμώνεις. Κινήσε, αρπάζεις με τα χέρια σου κάθε μυστικό μου. Κατακτάς κάθε εκατοστό μου. Στα μάτια σου η υπόσχεση της πολιορκίας μου, της πυρκαγιάς σου.


Το βρήκες το Χ,


ελπίζεις πως εκεί θα κρύβεται. Βυθίζεσαι όλο και περισσότερο Η ελπίδα σε έχει ιντριγκάρει περισσότερο και προσπαθείς με όλη σου την δύναμη να το κατακτήσεις.



Ανάσα,


κάθε ανάσα καυτή, σκεπάζει τον χάρτη σου. Σου θολώνει το μυαλό και σε αποπροσανατολίζω.


Η φωνή μου,



μόνο αυτή ακούς. Μετράς κάθε μου αναστεναγμό και τον φιλάς σαν μαύρο μαργαριτάρι.


Η λογική,


έχει χαθεί στην δίνη μας.


Ξεσπάς,



σαν την τρικυμία στην ψύχη σου.



Και παραδίνομαι!




Τελικά τον βρήκες τον θησαυρό σου?

10 φωτησαν το μονοπάτι:

Ονειροπαγίδα είπε...

KALO MOU MONOPATI....STO EROTA, STIN APOLAFSI KAI STIN ZOI OLOKLIRI PANTA PSAXNOUME ENA THISAVRO...ALLOI TON VRISKOUN K PSAXNOUN ALLON APO TIN ARXI ALLI DE TO VRISKOUN POTE K APELPIZONTAI...STO TELOS OMOS METRAEI TO OTI MPIKES STON KOPO NA TON PSAKSEIS!!!

isminos είπε...

λογικη ή παραλογια???η μαλλον λογικη και παραλογια???

Unknown είπε...

όμορφη μέθη...

;)

φιλιά βρόχινα...

ή διδαξε ή μαθε ή φυγε είπε...

Αχ βρε πουλάκι μου, μακάρι αυτή η ζάλη να κρατήσει πολλές δεκαετίες...

προφήτηs είπε...

ο θησαυρός είσαι εσύ μη το ξεχνάς...

καλήνύχτα

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Ονειροπαγίδα μου γλυκιά, το θέμα είναι να περνας καλα ακόμη κι αν δεν βρεις τον θησαυρό σου...

;)

"Μυστικά" φιλιά!!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

isminos, όλα εδώ είναι ανακατεμένα μωρό μου!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

νεράιδα μου, πάμε να "μεθύσουμε" λέω εγώ!!!

;))

"Μυστικά" φιλιά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

maxplanck, δε ξέρω αν θα είναι πάντα η ίδια μέθη.... αλλά αν το ποτό είναι καλό, η γεύση του μένει για καιρό... ξέρεις!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

προφήτη καλέ μου, ο θησαυρός καθορίζεται από τον αλλον... ανάλογα πάντα με τις περιστάσεις.!!!

υ.γ ζητώ ταπεινα συγνώμη που αργώ!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!